četvrtak, 31. kolovoza 2017.

POTPISUJEM LJUBAV ZA NAS

Smrću i rođenjem potpisujem, 
da smo suđeni 
i toplinom molitvenih otkucaja mojih 
i hladnim znojem bola 
i neizbrisivim suzama ... 
sve moje potpisuje ljubav za tebe! 

Kad zaboravim disati 
podsjeti pluća svoja da ona za mene dišu, 
da za mene prve pjesme pišu 
i srcu mom reci da tvoje svaki moj otkucaj zna. 

Dok u tijelu sam dušom,  
i tvoja ljubav je sa mnom u hodu kroz magle, 
sve daješ da u bolu ne zalutam, 
svjetlost križa mog ti si! 

Nježnost toplih nota, 
prostrla se vapajnim grudima željnih blagoslova... 
dodir krila anđela u nama postoji za zauvijek! 

Negdje dobrota pobjeđuje sve boli i okove, 
moli za naše sretne korake... 
gledaj kroz svoje oči za mene... 
možda me tužnu u radosti probude ruke tvoje voljene.... 

Daj Bože da ostanem ista, 
daj Bože da ostaneš isti kao iz mog sna... 
u javi da te ugledam! 
Jedini, neka te rajska tajna blagoslovi, 
ako nije sada suđeno, 
rodi se za mene, 
ja roditi ću se za tebe kao anđeo ljubavi! 
Amen! 


Nema komentara:

Objavi komentar