utorak, 31. svibnja 2016.

DOĐI, SAČUVAJ ME ANĐELE LJUBAVI

Daškom sna ljubav me prekriva, da li su ti krila spremna letjeti, mene u svijet milosti prenjeti, jesi li se u srce moje spustio, ime mi kao molitvu izustio anđele moj, ili ti je miliji nebeski dom, molitveno čekanje na mene? Moram li ti nastaviti pisati ili da prestanem disati da te vidim moja vječna bliskosti, moja tajno životne radosti u žalosti... Grli me krilma, jer ne možeš rukama... možda me obrani ljubav kojoj vjerujem otkada za sebe znam! Nasljednica sam nebeskih dana slađano moje, moj čuvaru. Suze mi čuvaj u mjehu svom, ne daj da mi padaju u zemaljsku bol. U bisere neka ih pretvori ljubav tvoja sveto darovana. Sačuvaj ove suze moje, zagrli moju bol, pokloni mi nebeski blagoslov! Kada me ne bude bilo na zemlji želim da ti dođem, da za mene dobro znaš, da me po ljubavi prepoznaš. Čuvaj ljubav nebesku, jer ovdje gdje ja živim ljubav nije tu, anđele moj savršeno ume srce da ranjavaju.

Nema komentara:

Objavi komentar