srijeda, 1. lipnja 2016.

PRAVI MUŠKARAC SVETO LJUBI

Muškarac koji viruje u Boga, raduje svoju ženu i kad je ona očajna nade joj poklanja. Volit te vječno, pridržavat ti križ i darovati ti blagoslov kroz djela ljubavi može samo onaj koji prije svega Kristovo evanđelje ljubi i drži u svom srcu zapovjedi Božje kao zakon svog života. U takvog muškarca nema laži, istina je ukras njegovog srca i duše. On te ne gleda po tome kakvo tijelo imaš, već ti gleda srce i dušu pa te doživi istim vrlinama i zagrli čitavu u potpunosti ti pripadne jer je od Boga koji savršeno ljubi. Takav muškarac ima radosne oči koje donose sunce, očima u kojima kiše padaju, skupa prave dugu, sjećaju se saveza koji im je obećao Svevišnji. Anđele moj, viruje mi se u tebe, jer ti jesi dio moga sna, moje molitve! Ti mi poklanjaš ruže nebeske i kada te na izgled nema, svetim krilima uz mene bdiješ, bolnu me iznenadiš, nasmiješ! <3

©Ana Emanuela Šimunić, 01.06.2016.

Nema komentara:

Objavi komentar