ponedjeljak, 19. veljače 2024.

SA MAJKOM MARIJOM NA PUTU ZA ISUSOM

Anđele čuvaru sa tobom ću pod plašt Gospin, da se nastanimo u jednu njenu zvijezdicu da obasjavamo skupa sa drugim dušama Isusa na križnom putovanju. Želim za ljubljenim Spasiteljem skupa sa tobom majko, počuj molitve anđela koji ih prinosi tebi, a ja ću svojom mukom ljubiti muku Isusovu, izdržati ću i čavle i trnje i krv koja mojom pustinjom prolazi, neka mene vežu samo da olakšan je bar jedan stupanj muke Kristove. Neka ga cjeliva moja hrabra ljubav koja se vraća njemu kojem i pripada. Što želi Otac Nebeski za mene u ovoj korizmi neka mi bude, a ja ću po utabanom putu kuda je Otkupitelj prošao, da uberem vječne blagoslove i darujem mu hvalu za sve što je učinio. Po svud ću otići majko, da bi Isusu sačuvala vode iz potoka, mora da odmori od boli, donest ću mu mirisa cvijetova i sačuvat ih u srcu, zazvat ću radost anđela da ga tješe... sve ću dozvati i doći će da sve to smjeste pod tvoj plašt i od tamo ga skupa cjelivamo... Tek se prva postaja sprema, zato ovaj put želim biti spremna da mu u pustinji ugodim... da kad mu zafali nečega tu budem u duhu sa njim, skrivena od sveg zla napasti i kušnji pod tvojim milosnim ogrtačem.  Ljubim majko skupa sa tobom ruke Isusove i noge koje će za nas krenuti po ko zna koji put na Golgotu, isprositi nam sve novo, opravdati nas od svih grijeha. Voljela bi da mu je ovaj put bar malo lakše, zato mu darujem svoju bolest i ljubav na raspolaganje... da se odmara a ja da trpim. Gospe voljela bi da u Getsemaniju ovaj put Isus nije sam, da je uz anđela brojno mnoštvo onih koji razmatraju muku 24 sata sa Luisom Piccarettom... da mu utažimo žeđ i umjesto njega ispijemo bar gutalj gorkog kaleža, vjerujući u slatkoću Njegove spasonosne ljubavi koja dolazi nakon Kalvarije... Majko nisi sama ovaj put, uz svetog Ivana i Mariju Magdalenu i šačicu vjernih apostola... evo i nas iz ovog novog doba u staro... neka se preobrazi sve u zdravlje i ljubav, u radost i mir. Nakon svih ovih postaja... znam ući ćemo u uskrsnuće i vječna proljeća, gdje ćemo se nauživati darova Duha Svetoga. Ustrajat ćemo jer smo se rado pridružili svetoj povorki. Fiat. Amen. 

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 19.02.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar