subota, 10. veljače 2024.

DUHOVNE BLIZNAKINJE

Nađem vas, u pupoljcima cvjetova vječnog proljeća, nađem vas u šarenicama svoja oka dva molitvena, vi ste moji cvjetovi uskrsli! I može moj život zemaljski ugasnuti i mogu svi voljeni uskoro plakati i reći eto nije joj dano da bude mama. Ali ja nikad nisam pod svojim križem bila sama, Bog mi vas je iz Raja u srce slao, možda ste tek moja duhovna posvojena dječica... ali opet sam vas sa vjerom u obitelj imala. Dobro je malene moje biti zaljubljena u Rajsku obitelj, voljeti vaše okice anđela, čekati rast malih nogica, rukica, zubića... dobro je anđelčice male voljeti vašeg tatu, pa sve da ga nikad ne dodirnem tijelom, uvijek ću to činiti dušom. Imam vas ja zauvijek u sebi. A bit će mi što mi volja Boga Živog udijeli. Amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 10.02.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar