utorak, 27. veljače 2024.

KORIZMENA MOLITVA I ODLUKA

Isuse molitva mi je da se Ti ove korizme raduješ, jer tvoj narod ide za tobom i nosimo ti svi križ, izmjenjujući se u postajama, neko će ubrati trnje tvoje kao najlipše cvitiće za krunu vječne slave, neko čavle u svoje noge i ruke, ja sam evo u livu ruku i grlo čavle a u kosti trnje, virujem da su i brojni pristali na hodočašće u pustinju koje je ova Zemlja, a u Raju nas čekaju milosne oaze. Kocke više niko neće bacat na tvoje haljine, već ćemo ti za haljine pokloniti svoja srca i duše, obući ćemo te u zahvalnost na spasenju, tješit ćemo te neprestalno, Jaganjče Božje ovaj put nisi sam i nikada više nećeš biti, ima duša koje razmatraju tvoju pregorku muku i djelom tjelesni bolova i suzama duše, pijemo ocat i suze i znoj, vežu nas u zatvorima bolesnog tijela, ali znamo od krvi se bijele haljine mučenika, sjedinjujemo se sa Tobom. Ja ću za tebe opet čitat muku, svi te držimo za ruku. Zaslužuješ zlatnu krunu i plašt, zaslužuješ samu ljubav i bezbol i dat ću sve od sebe da te osjećam kao uskrslog i radosnog. Bol svoju daj nama koji te vole, da se tako opravdamo od svih grijeha. Fiat - Amen. 🎺🕊

Voli te tvoja Ana Emanuela,
Bilaj 27.02.2024. 💜

Od petka ću live čitat muku Kristovu od 1 do 24 sata, tj 24 dana, knjigu imate preuzet na: https://dt.com.hr/files/1586878504-0-satimukeg.n.isusakrista.pdf za one koji je nemaju. Pa se svi sjedinimo u razmatranju. 
Dobro je odabrat i svoj sat... i svaki dan bit u njemu. Moj je 24 kada tješim Gospu za Isusom.

Evo ovdje imate sve sate: https://youtu.be/zDc7dkQ00lY?si=yE1T0WZypwhefy2H

Pripravite srdašca od petka dana muke Kristove idemo u razmatranje, možete i biljažit u teku poticaje Duha Svetoga. Skupa sa anđelom čuvarom i Gospom ljubimo rane Boga Živoga, ovo je razmatranje kao sa smo stvarno bili na Kalvariji. Sve vam je objašnjeno u knjizi.
Na mom fb profilu je live

Nema komentara:

Objavi komentar