utorak, 27. veljače 2024.

DONACIJE ZA IZRADU KNJIGE: KRISTOV MIRIS U RUŽIČNJAKU SVETE RITE

Evo žiroračuna, za sve koji su 
dobili poticaj da mi pomognu 
u nastanku knjige:
HR5023900013213192453
HPB 
Ana Šimunić 
Bilaj 45
53000 Gospić
Svrha uplate: izrada knjige KRISTOV MIRIS U RUŽIČNJAKU SVETE RITE

Neka se milost širi i djelo ovo uspije, duhovna knjiga u kojoj će biti vaša svjedočanstva, moje molitvene pjesme svetoj Riti i sve druge molitve koje mogu pronaći o svetoj Riti, jednom riječju potpuna knjiga o našoj ljubljenoj zaštitnici. Toplo se nadam promociji na blagdan svete Rite 22.05. u Splitu gdje je relikvija svete Rite. Svi ste dobrodošli na promociju, posebno donatori, neka Vam Svevišnji uzvrati za svaku donaciju. Fala Vam od 💜 što ste mi u lajvu rekli da želite pomoć, jer pomoć uistinu trebam u ovom bolesničkom stanju bubrega. Dao Bog da ozdravim po zagovoru svete Rite pa da mogu uzvratit. Ove knjige jednim djelom želim donirat bolesnima i novac od prodaje dat dječici u potrebi, vidit ću koga će mi Bog stavit na srce. Korizmena lipa gesta sviju nas. Na meni je da se potrudim sve složit, oblikovat...  neka Duh Sveti sve vodi. Grlim vas drage dušice Božje, u četvrtak nastavljamo skupa molit...

Doša je upravo i laptop pa mogu počet sve kreirat... nadam se do Uskrsa sve složim, ako ko ima svjedočanstvo, pjesmicu... šaljite pa ću uvrstit u knjigu.

Nema komentara:

Objavi komentar