ponedjeljak, 26. veljače 2024.

OPROSTI ISUSE

Oprosti Isuse za žuč i ocat, kada sam pala i nisam neg zgriješiti znala, oprosti što sam ti splela krunu od trnja jer je cvijeće oko mene sve uvelo, oprosti za koplje iz mojih usta kada sam si željela smrt i nisam mogla izdržati žegu boli i napasti, oprosti mi Spasitelju ljubljeni. Oprosti za novčiće koje tebi nisam dala, a sebi bi nešto priuštit znala, oprosti za čavle koje sam grijehom zabila u tvoje otvorene rane, oprosti mi kralju jedini što se nekad nisam znala ponašati kao tvoja princeza, iako si me uvijek tako zvao za mene se na križ iz ljubavi razapinjao i upravo me tako bolesnu i grešnu k sebi dozivao. Sad imam ljestve duhovne, po njima ti dolazim izljubiti rane sve, upiti sa lica suze , krv i znoj da preobrazi se moje srce, da izdrži zemaljsko ljubeći obećanje rajsko. I evo donosim ti raskajanu dušu, tijelo bolno i grešno, muku kostiju i bubrega, ako mogu pomoći rado ću trpiti za spasenje nerođenih i čistilišnih duša, a te duše neka bdiju kraj Tebe da mi sve novo bude, da ode u uskrslim danima ova bol, da ne dajem ti više u rane sol, oporavi me Isuse svojim uskrslim pogledom da se i ja preobrazim u svjetlost samu koja te blagoslivlja. Grijeha me svih oslobodi po mučeništvu svome, neka sve u meni bude po tvome. Daj mi sad milost na tamjan mirisati, pa kad me bol prži da ispuštam ugodan miris vjere, ufanja i ljubavi. Amen. 🎺🕊

Od 💜 Ana Emanurla, Gospić 26.02.2024

Nema komentara:

Objavi komentar