petak, 1. ožujka 2024.

OPATIJA U 💓

Radosne duše rođene su i kada trpe bol za radost života sve poradi jakosti Duha Svetoga u srcu i duši. Posebno iznenađenje mi je bilo kad sam ušla u Crkvu sv. Jakova i samo mi je kroz srce došla riječ tu livo ti je sveta Rita i tako je bilo, prikazala sam vas sve našoj zagovornici, srce mi se obradovalo  parku svetog Jakova gdje se širila muzika ljubavi od uličnog svirača, a po svud su bila postavljena srculenca o kojima čitavo vrime govorimo i molimo se na lajvu sa sv. Ritom...  Posebno me iznanadilo što je četvrtak sv. Rite i što nisam znala da je ona u Crkvi sv. Jakova... šetkala sam do Gospođice sa pticom, bila sam uslišana, jer mi je to gorljiva čežnja odmalena gdje sam živjela kao curica  od 10 godina u vrime rata. Hotel imperijal gdje mi je bila soba, je drugačiji al je tu i tako je blizu Crkve sv. Jakova zbog koga sam najviše i isla na put. Sveta Rita je zasigurno potaknula moje voljene da idemo, nek su mi blagoslovljeni! Moje tjelesno je izdržalo zahvaljujući ljubavi bližnjih. Dušu Bog osposobi i poželio me danas darovat. Bog nas čudesno potiče i prati... Grad Opatija tolko je poseban, kao da je svaka kuća i zgrada iz drugog grada, svaka je drugačija i ovo je zaista grad duše moje. Zrači milinom Raja. More ga uz sve ukrašava... zapljuskuje obale milosrđem Božjim, a mi svoj križ poput brodića postavljamo i plovimo u radost uslišanja. 

Od 💜 Ana Emanuela, Opatija 29.02.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar