četvrtak, 17. rujna 2015.

PJESMO MOJA NAĐI GA I VOLI LJUBAVLJU MOJOM

Zamiriši pjesmo moja na ljubav moje duše, tamo gdje njegove noge u molitvi hode, gdje se njegovo lice za Boga smije... Daruj mu molitvu srca mog u bolu raspjevanu, jer voliš da on u sreći živi. Daruj mu posebnost, prepoznat će je jer te negdje voli trajno...daruj mu se sva mirisna, u lišću kojem hodi neka zašuška vjera da ga čuvaš...da ga tješiš tajno... Njegove oči kad promatraju nebo, ti zrcali note svoje u blagost njegovog pogleda. Dodirni mu srce, miluj mu ruke brižne, voli ga pjesmo, čuvaj mi moga anđela. Zazovi violinskim ključem Gospoda, neka te razigra, neka ti note lete i svaki stih nježnosti neka bude njemu znak, njemu dar moje ljubavi. Reci mu pjesmo da ga ja tražim, a ti pronalaziš, jer si putujuća ptica...koja sleti u gnjezdo željno melodije tvoje, melodije postojanosti ljubavi moje.

Nema komentara:

Objavi komentar