subota, 19. rujna 2015.

Oporuka anđelu

,, Da bi me razumio moraš me voljeti, a voljet ćeš me jedino ako me prihvatiš čitavim bićem kao dio sebe. Da, moram ti postati duša, srce, misao, udisaj i izdisaj, stalni osjećaj nježnosti, lepet krila u grudima, moram ti postati nedostajanje, vječno neizbrisivo trajanje, razumjevanje, podrška, sve. Znam teško je to na Svijetu ovome, ali ti bi anđele trebao znati da je ljubav davanje i žrtva. Naći ćeš me samo zato što si identičan mom traganju. Prihvatit ćeš me, jednom kad izdahnem u zagrljaju tvome., Doći ćeš sa rajskih visina u ime Oca, Duha Svetoga i Sina, moj za vječnost da postaneš, o duhu mom da sa ljubavlju svetom brineš, znam da me nebi ostavio...zaboravio. Ti znaš bar kolika je ljubav moja i da nije slična ovoj ljubavi zemaljskoj, znaš da je nebeska, ali ranjena. I znaš dobro da su mi krila tvoja postelja i melem ranama. Ako iskrvarim, Gospodu nosi me ti, za mene se neutješenu pobrini, obećaj mi snom, tajnim imenom.,,

Nema komentara:

Objavi komentar