četvrtak, 24. rujna 2015.

ČUVAŠ SVOJU LJUBAV SAMO ZA MENE

Jednom će izdahnuti moja bol, jednom ću udahnuti sveta vjerovanja. Pa mi drago anđele moj što sam te sanjala, što te se nisam u bolu svom odrekla i prepustila beznadanju. Pretvorila sam tebe u vjeru u sveta nadanja da ćeš bljesnuti pred mojim očima kad sve ovo bolno prođe. Imam u sebi ono vrijedno molitve, imam u sebi ljubavi dovoljno da sretno u okovima umrem, Jer otkriva Bog anđela mog nutrini mojoj, darujuć mi sveta osjećanja. Ti si onaj koji se skriva samo za mene. Ti si ...onaj koji bježi od zemnog da bi me u Nebu čekao u odori anđela, sa cvijećem ukrašenim biserima, onim mojim molitvenim suzama. Ruke su tvoje krila koja smiruju moj otkucaj srca koje drhturi ko uplašena srna koju love krivolovci. Spasit ćeš me, znam. Onda kad u nesvjest padnem, neće me naći nikada, jer duša moja pripasti će tvom zagrljaju koji me odnosi po blagoslov Bogu. Fala za knjigu o ljubavi, fala za svaku misao, za života smisao.

Nema komentara:

Objavi komentar