ponedjeljak, 21. rujna 2015.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ AKO UMREM MLAĐAHNA Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Ako umrem sahrani me u satenu,
pa da vide kako je
,,čovjek anđeoski volio ženu.,,...
Ruže bijele iznikle u vrtu tvome,
haljina neka mi budu.

Ako umrem mlađahna,
rosu mi na usnama obriši
lišćem jesenjim...
Ako umrem zori me prikaži,
reci da me voliš al ne laži!
Uspavanke mi svete tad pjevaj anđele,
ne boli kad nema me na Zemlji osude!.
Pogledaj me tad anđele,
znam i mrtva duhom sjajit ću za tebe!
Na groblju anđeli nebeski
zbog mene će doći tebe da utješe.
Prije ukopa okupaj mi tijelo u rijeci,
tvojoj rijeci...
Čuj moj glas u jekama, tvojim jekama srca.
Neka kuca zbog toga što sam živjela, ne što sam umrla.
Neka se sjeti da sam voljela, iskreno voljela.
U svoje kraljevstvo, u vjeru svetu kad uđem,
prepoznat će me moji svi,
u srcu ćeš ostati zauvijek ti.
I miris bijelih ruža koje me tvoja ljubav pruža
sad kad me nema ti ćeš me sigurno voljeti.
Ljubav onih koji odlaze vrijedi strostruko više!

Nema komentara:

Objavi komentar