ponedjeljak, 20. veljače 2023.

MOLITVA ISUSU RASPETOM

Ljubljeni Isuse promoli probodenu ruku,
tu u bolest moju, da mi 
transfuziju predragocijene krvi udijeliš.
Doniraj mi života koliko je 
dovoljno volji Očevoj 
na zemlji mu služiti. 
Ne tražim više usksli prinče.
Ako mi je još pjevati,
o pjevati ću.
Ako mi je usnit, snivati ću.
Sve ću ja za tvoje oči, 
jer i živa i mrtva ka tebi ću doći.
Potreba mi klanjati se Spasitelju. 
Pogledaj me kako me ljubav i gleda,
ozdravi me ili me smiri.
Za otkucaje moga srca ti se pobrini.
Na tvome križu ostavljam 
poljupce, zahvale, molitve,
svaki atomić sebe.
Znaš ti da stalo mi je do tebe,
da tvoje uskrsle oči više ne krvare,
da uprave pogled na mene i sve bolesne,
i raskajanje, plemenite...
Ako ti presvete rane cjeliva moja bol,
neka meni moja sol,
ali ako ti više paše da se smijem,
da ti Presveto srce pjesmom grijem,
samo reci Riječ i biti ću nova.
Ako ti treba rubac,
evo ja ću ti ga dati,
ja ću se probati Veronikom zvati.
Ako ti treba križ nositi,
biti će mi srce muško,
na Šimuna će biti Šimunićka.
Vidiš da bez tebe ne dišem,
ime si moje pjesničke duše,
smiluj mi se Kriste Emanuele. 
Amen. 


Od 💔 Ana Emanuela, Bilaj 20.02.2023.
Tople preporuke: 
https://m.youtube.com/watch?v=EsCpKy-Dt84&feature=youtu.be

Nema komentara:

Objavi komentar