petak, 24. veljače 2023.

NEFROLOGIJA

A nemoj nikad baš nikad gledati ljude izvana, hej nismo mi nitko ni rana ni mana, samo smo izmučeni Kristoliki, imamo ordene ljubavi. Jesu otkazali su mi bubrezi, ali je to Božja volja da pišem o ovima ovdje na nefrologiji i o istinskim slugama u bijelom, plavom, zelenom i ružicastom i onima kojima služe da mi ozdravimo. Mali smo robotići sa srcem junaka Bogu ide riječ naša svaka. Dijaliza nam život čini ne žali nas ozdravit će nas arhanđel zdravlja i ljubavi, donoseći predragocjene krvi Kristove u naše ožednjele vene. Duh Sveti darovati će nam nove bubrege svakom na njegov način... A ja sam već sada nova, nisam ova puna bola. Ja sam srcem i dušom ozdravljena i može me se samo osjetiti takvu iskrenim srcem. Cvijeće zahvalnosti dušicama Božjim darujem, posebo posebnima... 💕

Nova knjiga se piše: ŽIVOT POD DIJALIZOM i samo pozitivica... 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 24.02.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar