nedjelja, 19. veljače 2023.

ISTINSKA OSOBNOST 💗

Nemoj na mene žalosno,
hej sve ti je moje radosno.
Privid je trnje, ono samo ruže brani.
Sad ću ti reći o pravoj sebi.
Ja volim Isusa, 
ja volim lahor Duha Svetoga.
Ja volim duge šetnje,
igranje sa djecom,
plovidbe po rijekama,
plivanje i šum mora,
odbojku na pjesku i dolini...
za bol se mog tijela ti ne brini.
Volim muziku na najače,
da svijet zaboravim,
kućicu po svom gušu uredim.
Volim utješiti neutješene,
smiriti onemoćale darom pjesništva.
Volim misna slavlja,
putovanja u svete zemlje...
Svud mi se hodočasti i Boga hvali!
Svjedokinja sam Boga Živoga. 
Ljubav su mi stare crkve,
pa i dvorci...
neistražena mjesta.
Zaljubljena sam u iskrene geste,
u milosna srca.
Volim osmijehe primati i darivati.
Grliti, sveto ljubiti.
Volim se našminkat iskrenim osmijehom. 
I stavit puno šljokica na sebe i 
ruž da sija sa onim mirisnim labelom u boji. 
Darivati više od ičega.
Volim i cvijeće i vrt,
volim i drvene kućice,
nacionalne parkove,
slapove mirisne.
Duhovne filmove, romantične i komične.
Volim snjegove i kiše,
i sunce kad topli mi kosti još više.
Volim život onaj koji se zbiva u meni.
I bar jednim djelom u javi,
koliko je moguće.
I samo onom od Boga nadam se,
prijateljica sam svima,
i još samo fali da nekome budem sve.
A to križ postigne u milosno vrijeme. 
Amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 19.02.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar