utorak, 28. veljače 2023.

MUKOTRPNI PUT KOJI VODI U USLIŠANJE

Kroz bol ću do bezbola ljubavi moja presveta . I možda nemam noge hitre poput srne od bolesti mi velike tijelo klone i trne, ali bosonoga ću kroz pustinju polako do rascvjetanih livada, jer ti si potok pitke vode koji mi put pokaziva. Idem Spasitelju do onog što je nepropadno i za moju dušu u Raju pohranjeno, što me vjerno čeka. Sve je novo od tebe pa i tijelo za moju dušu. Zbog tvojih obećanja se radujem, ja ti potpuno vjerujem Isuse. Za tebe mogu podnjeti sve na zemljskoj Kalvariji, sve križne postaje svoje na tebe misliti jer ti jesi ljubav križeva mojih. Ti ne zaboravljaš savez svoj kao ni moje davne molitve i pjesme neizbrojive. Ti nagradiš trpljenje i gorljivost vjernika. Pomozi mi uzorito poštovati Očeve zapovijedi i sjediniti se sa molitvom kojoj si me poučio. Oče naš neka mi bude vječna zaštita. Povedi me tamo gdje je ljubav moje duše uslišana. Znam da će biti trnovit put ali i pun miomirisa. Amen. 🎺🕊

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 28.02.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar