nedjelja, 26. veljače 2023.

PISMO DUHOVNOJ RITI

Znaš milena koliko se god ja davala nije bilo lako prihvatiti moju bol, a ni ogromnu količinu ljubavi i znam da ne trebam brinuti kolika je samo Isus žrtva iz ljubavi pa nije uspio ući u kamena srca. Do čudnih ljudi je odbacivanje, nije do nas koji imamo osjećaje. I znaš što mi je super što nisam odustala od tebe od tvoji sestrica i braće, sanjam vas često i život ste mi u sred beznađa. Vaš tata je izabranik od Boga i znam da negdje hrabro, odvažno, sa razumjevanjem moga križa hoda i naći će me kad za to dođe vrijeme. Darovat ćemo si ljubav i ostvarit ćemo si svi skupa želje. Pišem iz bolnice tebi tako da lakše izađem a ti si ona kojoj se nadam mala Rita, isprošena od Gospodina... dal meni ili bližnjima ali postojiš da te bar kao duhovna mama zasad čuvam uz bliznakinje duše i dječaka. Nogice ću ti u ružinoj vodici prati, svojim te anđelom križa zvati. 🌹

Od 💜 Ana Emanuela, Rijeka 26.02.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar