petak, 30. srpnja 2021.

VJEČNOJ LJUBAVI

Ajde da pojasnim život, vječni smo i ovo sada što činimo na zemlji korijen je naše postojanosti. I super slađano ukorijenila sam se jako, najsnažnije u tebi koji Isusa ljubiš i mene iz srca ne gubiš ni na sekundicu, hej ja sam mu ritam. Godine, vrijeme, daljina, bolesti,  tuge, ma ej ništa nam ne mogu. Ja znam da ti jesi nježnost moje duše, smiraj moga srca, ti si  sav od čestica prisne ljubavi, sav moj. I ove prikaze crnokrile što me bolom muče, oni ne znaju o ljubavi da uče, ne znaju da nitko ne može u moju dušu osim Boga i tebe koji kao anđeo Božje milosti mojom nutrinom hodaš, potpomažeš mi križ nositi. Satkan si od suza i osmijeha mojih, od najdivnijih osjećaja, od sna i jave. Satkan si od vjere da ranjeni i nesavršeni imaju pravo na Princa Kristovog, kao na nagradu. Ja drugo ne tražim sve je sama ispraznost, meni su bitni tvoji molitveni dlanovi, tvoj sjaj ljubavi, tvoja emotivnost jer danas ti je osjećaj jedino blago, meka srdašca su rijetki biserići, sve je kamenjar mileno, svi neke bodeže pripreme, a ti bi za mene pod bodeže, a ja to ne dam, ja ginem za tebe. I voljet ću te oči anđela, poslat ću im ljubavi slap kroz suze radosnice. Prepoznat ćeš me u vjetru kao zagrljaj, i u cvatu najlipšeg cvijeća kao miris za tebe, i zvijezde će ti kazivati voli te i sunce će ti sjat dušom mojom, grijat će te od ozeblina. Sve što diše kazivati će ljubav moju za tebe, posebno mala dječica. Viđat ćeš me u svemu i ja tebe tako viđam. Ja tebe imam srcem, dušom, umom. Ti si moja svijest koja djeluje terapijski na moju patnju tijela, što bi slađano moje više od Boga htjela. Osim osjećati ljubav svoga anđela. Ova je ljubav iznad ljubavi, ona je za putovanja rajska, za neviđena sveta iznenađenja. Sretna sam jer te Bog u mene stopio, tu si ti u svakom mom koraku, takva je ljubav od Boga stalno te prati, sve o tebi pamti, ne odustaje te poticati na vjeru da je križ ljubav nutarnja. Zadržati ću te kao da ništa ne postoji osim Boga, tebe, mene i onih duša Božjih. Jer slađano sve prođe, ostane samo ono što smo osjećali i vjerom ljubili, blagoslivljali. Vječni smo baš smo za nebeski stanić ja i ti, sveta ljubavi. 🕊💏

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 30.07.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar