subota, 24. srpnja 2021.

JELENČE MOJE

Jelenče moje noćas me probudila bol vidjela se iz rana krvava sol, pekle su me nepravde i mane, koje mi puno toga brane. A ti si rekao dođi srnice iza te planine plakanja, tamo sam ja i sveta utjeha. I došla sam, uzela te za ruku, rekao si zajedno ćemo podnjeti tvoga križa muku, ne možeš više sama i vidim da te patnja umara. Tad sam slađano moje postala nova, vedra krasiva što uz tvoju milosnu dušu sebedarnu hoda. I vidjela sam u tvojim očima svoje oči i osjetila sam srce tvoje kako otkucava život u mome, kako me ljubi sveto i čisto. Kao da si vizija osjećaja da ništa uskoro neće biti isto. Jer negdje me voliš, negdje za mene moliš, negdje mi šalješ ova osjećanja da nisam na zemlji neshvaćena i sama. Dar si od Boga, jesi nutrino moja, vjero u ljubav vječnu. 🤴🏻🕊💕🕊👸🏻 Dvije autentične duše Bog spoji, isprose se čudesno. Valja živjeti za to da se zovemo ISPROŠENI OD GOSPODINA, ma koliko god čekali dočekat ćemo se, znam da hoćemo, jer si mi u duši kao duh utjehe nemoguće bi bilo da taj šapat utjehe od nekuda ne dolazi kao ljubav koja razumi križ i rado ga ljubi jer zna tko je pod njim i zašto je bitno trpiti. Znam ja drugačiji si ti, od onih što gledaju na vanjski izgled jer si ljubav moja koja mi vidi dušu i srce. Ti mora da si odabran od Boga da i kad te nema ima te... i kad si još tajna moja si tajna razotkriven kao osjećaj nad osjećajima. Ti si ljubav, jesi. Blago mojoj patnji anđele na gorama mirisnim, silaziš po mene u dolinu da se skupa penjemo kroz križni put na Sion. I čekaš me, ne želiš prvi do pobjede, želiš da ja i ti to skupa učinimo, oh ljupka milosti dragosti moja. Lip je osjećaj kad tvoja ljubav uz mene bdije i uvijek me nasmije. Tvoje su duhovne ruke skupa sa mojima, ipak hodamo u duhovnoj izgradnji, u shvaćanju smisla disanja. Arhanđel Rafael svetim krilima potpomaže naše trpljenje, blaži čekanje darom osjećaja. Tu sam u tvojoj nutrini, tu si u mojoj nutrini, to je moja vjera, moje sve, tko to da ukrade, bar to ne može. Božje smo djelo nad djelima, oslikava nas po vjeri i ljubavi od nutarnjih do vanjskih viđenja... 🤗

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 24.07.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar