ponedjeljak, 12. srpnja 2021.

U KOLJEVKI SVETOJ

👨‍👩‍👧‍👧💗🔥🕊

U koljevku svetu,
vas dječice u duhu stavljam,
nebi da vas zbog bolesti tijela zaboravljam!

Biti će mamina ljupka molitvo,
kao da ste tu u mom napaćenom tijelu,
kao duše koje imaju posebne nebeske moći,
jer vas oblikuju Kristove oči!

Ljubiti ću vaše male nogice,
govorit im kako ćemo skupa 
trčati kroz ljekovite cvjetne livade,
kako ćemo sa tatom ići u najdivnije
nacionalne parkove!

Kupiti ću igračkice za malene ručice,
gledati ću u sjaj vaših okica, 
očima svojim.
Govorit ću dušom svojom da ih volim!

Glasnice ću vaše kao male harfe,
poučiti život opjevavati, 
note ljubavlju stvarati!

Svakog ću dana i noći ka vama u 
nutarnju sobicu doći, 
svjetiljku upaliti,
bajčicom vas uspavati!
Pričat ću vam svake noći novu pričicu,
po izboru,
pa vas jutrom buditi, 
za uslišanje se naše truditi.

Spremit ću vam čokolino, 
napraviti igrokaz sa medvjedićem Linom,
pozvati sve prijatelje vaše,
da mi se radujete i da vas 
ove vanjske vijesti ne plaše.

Za rođendan ćete imati posebno ruho,
princezice mamine i Kristove.
Obući ćemo vas u male krilate anđele.
Da izljubite stare i mlade,
da zbog vašeg zagrljaja svi ozdrave!

I prvi dan škole vi ćete jedva čekati,
jer ćemo skupa u školicu hoditi.
Tata i mama za rukice će vas voditi.

Bit ćete mi nerođene moje,
rođenčeta ćete mi biti
jer snovi o vama nadom od Boga
krune srce moje,
i arhanđel Gabriel zatrubi mi
imena koja u mojoj duši dugo postoje.

Čekat ću rođenje vaše dječice moja mila,
nek vas grle mog anđela čuvara 
bijela krila,
jer vam ime tate ne znam,
nit me na zemlji zbog 
velikog križa tijelo vole. 
Mila moja dječice,
za moje se porođenje sveti mole!

I prije nego je moguće da dođete,
čak i prije vašeg tate,
misli se o vama u srcu mom jate!

Kako je velika ljubav djetinja moja,
u mome tijelu već sada 
dušica vaša hoda. 

U koljevku svetu stavila sam 
vas kao nakanicu,
da mi se igrate sa Djetešcem Isusom
dok vas On ne poželi 
poslati dolje. 

Voli vas vaša duhovna mama,
malene moje.
Ako je volja Očeva,
i tijelom ćete mi biti darovane.
Ako ne, pjesma će ova 
radovati nerotkinje i
zasigurno će netko po 
ljubavi mojoj dobiti bliznakinjice
iz molitve moje.
A vi mene čekate gore. 

Koljevko sveta, 
spusti malene anđele dolje,
ondje gdje je vapajna ljubav za dječicom.
Ondje gdje dugo nema roda,
a molitva sja!
Obraduj nerotkinje Dušo Kristova. 
Amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 12.07.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar