subota, 24. srpnja 2021.

DRAGOSTI VJERE U LJUBAV

Spavam ti na 💗 ko na jastučku.
Odmaram se u prisutnosti vjere u tebe. 
Iskradam se iz hodnika tjelesnog plača,
suze mi dođu ko krijesnice 
koje mi osvjetle put do tebe. 
I zamisli dragosti, ja sam dušom
u svetoj radosti. 

Nađem te nutrinom, 
nađem te u odjeku molitve.
Bivaš mi osjećaj anđela ljubavi. 
Pa pričamo kako će biti,
kako će nas Nebo razotkriti.

Nedaš me žalopojki 
i onom nevoljenom osjećaju. 
Kažeš da je ono u meni 
ljubav tvoja, 
da me čuvaš stalno od 
ovog suludog bola. 

Zadrži me za zauvijek u 
rebrima molitvenog suosjećanja,
kao vraćeno rebro 
nek ti bude duša moja.

Čuvaj me i kada se ja umorim
i kad svima moja pjesma dojadi. 
Budi mi samo drugačiji od svijetovnih,
ne ispusti me iz krila bijelih nikada. 

Dvi dušice neka budu jedna jedina ljubav
pred Bogom, smjesti me u mir. 
Vrati me kući, tu u svoju nutrinu
o kojoj sveti brinu. Amen. 🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 24.07.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar