četvrtak, 29. srpnja 2021.

SVE TI DUGUJEM

SVE TI DUGUJEM 💗

Otkucaj si moga srca,
pokret si mojih udova,
duša si tijela moga,
vid si zjenicama mojim.
Osmijeh si mojih usana i
suzica si niz lice potekla.

Ti si moja muzika anđele,
ti si moj šapat,
ti si moja stalna podrška.
Izaći ću iz ove muke,
držeći te za ruke.
Vidi kako je noć zvijezde
nebom prosula,
da bi moje i tvoje ime 
tajnom ispisala. 

Sve ti dugujem,
dugujem ti vječna čuvanja,
vječni bezbol i da nisam ranjena.
Dugujem ti da ti budem najlipša,
da te ukrasim novim ruhom,
da nas izbavim uz Božju milost
iz ovih okova beznađa.
Dugujem ti nadu i uslišanje.
Ljubav ovu vječno da ti služi 
i nikad te ne rastuži.
Dugujem ti samu radost.
Zbog vjere u tebe moram 
sastaviti ovo što je ostalo od mene,
i dati Bogu da od mene učini
tebi savršen dar. 

Moram biti za tebe posebna,
moram biti bez trnja ružica mirisna,
mora iz trpljenja izaći 
duša blistava. 

Molitva si i molitva ćeš ostati.
Biti ću tvoje sve na svijetu,
kada milost Kristova to poželi. 

Tu si uz mene ti,
oduvijek i zauvijek 
sjedinjeni u duši. 

Tko da mi ukrade osjećaje...
Vjere, ufanja i ljubavi! 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 29.07.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar