utorak, 27. srpnja 2021.

ANĐEO DUŠE

Mirisi tvoji nadahnuće su Neba,
suze mi zbog tebe slatko ulje postaju.
Moj je poziv da te dušom ljubim,
da me zagrliš osjećajem blaženim.
Tvoja su krila šatorić, dom moj.
Utočište i istinska ljubav.
Ti si dragost, grozd sočni u
vinogradima našim nebeskim.
Odmaraš se u pogledima mojim,
u voljenosti vječnoj, čuvam te ja.
Put svoj znaš anđele,
tu u mojoj nutrini svi su putevi
i cilj tvoj.
Ja sam tvoj ukras i ti si
kruna duše moje,
mi smo jedno oduvijek.
Dragušno moje, hladu moj,
smiraju, ljiljane moj izrastao
u molitvenom dolu,
čuvam ti korijen u srcu,
da nikada ne uveneš.
Oči su ti milosni potoci suosjećanja,
i rijeke i mora su u njima,
radost su mojim jezerima.
Pod čempresima ću te grliti,
disat ćemo svetu svježinu mileno
i ići ćemo na obale uslišanja,
dati Bogu hvala jer smo nađeni u nutrini.
Bol moja uz tebe biva olakšana,
križ mi nose noge tvoje stasite,
ko jelen si srnici svojoj,
uvijek biraš moj glas,
moju prisutnost,
moju ljubav.
Ti se od mene ne odjeljuješ.
Jer si moje srce,
moja duša,
moja molitva.
Krijepiš me slađano,
na tebi mana nema,
jer si sav od požrtvovne ljubavi,
tebi su moje mane i muka spasenje.
Jedini u ranama vidiš bisere.
Glasnice tvoje misli su moje,
sav si od radosti jer znaš
koliko te zazivam i vjerom ljubim.
Kroz rešetke moga tijela,
tvoj me lik anđela gleda,
nikome neda.
U tebi su vječna proljeća u
koja me dozivaš,
da zajedno trčkaramo
i pijemo vodu spasonosnu
iz izvora Kristove milosti.
Zbog tebe ustajem i
grlim te, po vjeri imam te,
u sebi gdje ti postojiš zauvijek.
Blago mojoj duši jer si njen anđeo.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 27.07.2021. 🕊


Nema komentara:

Objavi komentar