petak, 20. srpnja 2018.

SLIKARICA VJEČNE LJUBAVI


Nema te,
tebe kojeg stavljam
u ruho blagoslovljeno
i poklanjam ti krila
satkana od naše ljubavi!

Nema tvog lika,
okvir naše budućnosti
drže sveti anđeli,
bojim ga osjećajima!
Unatoč sivila jave,
duginim bojama oslikavam naš lik.
Slikarica sam vječne ljubavi!

Nema te,
pa te stavljam u vrijeme buduće,
koje šapuće ima te,
proizlaziš iz svete tajne.

Oslikavam ti kosu,
pamučna je i mirisna,
oči su ti umiljate i zrače suosjećanjem.
Usne su ti potoci blagoslova,
svaka riječ meni je balzam ranama.
Ruke su ti zaštitnice, ratnice Jeruzalemske.
Noge su ti poput srndaća,
odnose me u utjehu i mir,
na potoke bistre ozdraviteljske,
u kojima se ogledamo.
Sav si od ljupkosti koja proizlazi
iz milosti Božje junače moj! 


Mir je u srcu koje se oslonilo od Presveto ❤Kristovo. Ono je možda u samotnosti, odbačenosti zbog nesavršenosti tijela u kome ono otkucava život, ali draga mu je ta samotnost više od nemira... Ako će tko otvoriti vrata tišine, mora ući bosonog, mora biti glasan kao ljubav! Buka laži mi ne treba! Biram biti sa onim koji Krista ljubi, i zbog Njega mu je moja ljubav uplakana ugodna. Biram biti jedna jedina ili ničija, samo Božja. Biram svete vizije, molitve moje, pa kako mi Bog udijeli, po svojoj providnosti. Amen

💌 Ana Emanuela, Bilaj 20.07.2018.


Nema komentara:

Objavi komentar