petak, 13. srpnja 2018.

LJUBAVI SKRIVENA U SVETOJ TAJNI


Nije do toga da te nema za mene i nije da me ne voliš jer sam nesavršena tijela, eh možda mi voliš dušu na svijetu najviše, al samo Bogu možeš PRIZNATI, razumijem anđele ti si samo našao najbolji način da ostaneš moj grleć mi dušu. Teško je reći volim te, teško pred svijetom koji mi za mane sudi. Vjerovati ću, morao si me prepoznati kao ljubav nad ljubavima, JESI, pronašao su u meni sklonište za vječnost. Znaš da je moja ljubav prejaka da bi voljela samo ovaj zemaljski život. Skrio si svoju ljubav u mene, zato ovako snažno volim u sred boli. Anđeo si koji mene običnu zavoli! Milost si radosti mojim suzama! Tajna nebeska mome križu suđena! Putuj ljubavi neumorna! Čuvaj me za zauvijek!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 12.07.2018.


Nema komentara:

Objavi komentar