nedjelja, 8. srpnja 2018.

SLAĐANA PRISNOST DUŠE

Razumjeti će posebni suze sanjara.... mene koja sam srcem suviše emotivna i ranjiva, ali dušom u vjeri jaka. Rođena sam ipak u doba heroja! I kada se je činilo da se bitka za život gubi, Duh Sveti nije mi dao da udarim od stijene, već me ranjenu i krvavu u krila svoja stavio sa tla dušu odvojio da ne iskrvarim. Zatreperim u radosti vjere dušom, da i ovo tijelo bude junačko, nasmijano zbog Gospodinove milosti. A rekli su mi da nisam rođena pod sretnim zvijezdama i da mene nitko neće voljeti tako bolnu i nesavršenu, a ja sam im rekla da je Isus moja jedina zvijezdica spasenja Betlehemsko svjetlo je moj put i istina. Ona ne pada ona za spasenje duša sja u sred Presvetog srca Isusova. Milosrđem cijeli svijet ispunjava. Boli cjeliva, u uslišanje pretvara. Netko me poseban kao ljubav zna... netko me ljubavlju blagoslivlja. Netko skriven u svetoj tajni... sve će boli moje prigrliti vjerom iscijeliti. Ja u ljubav vjerujem jer u srcu mom postoji.

💌Ana Emanuela, Bilaj 8.07.2018.


Nema komentara:

Objavi komentar