subota, 14. srpnja 2018.

Postojati ću u tebi kao osjećaj ljubavi

Otvori dušu, pusti me da ti krila labuda budem, da ti pjevam kako su me zalud zvali ružno pače... jer nisu mi porugama ukrali nutarnju lipost koja ti pjeva, koja te notama anđeoskim čuva u vjeri i ljubavi! Možda mene zaista nigdje tijelom nema, niti će me pogled tvoj blagosloviti, ali moje ljubavi će biti uvijek u tebi. Možda sam previše bolna da bi me itko zemaljski zaliječio i nepravdu tijela zagrljajem spriječio... ali ja živim zbog Božje pravde, koja me raspjevanom nadom ukrašava. Ljubav ljubi i kad gubi, ljubav kad je prava trpi i pije kalež gorčine zazivajuć Kristovo ime koje joj je utješiteljska slatkoća. Ljubav je spremna umrijeti sebi, da bi u drugima oživjela... disala... na dodir Raja mirisla.

💌Ana Emanuela, Bilaj, 14.07.2018. 💔🙏🏻🕊❤


Nema komentara:

Objavi komentar