petak, 20. srpnja 2018.

TEGLICA NAJLIPŠI USPOMENA

Trebao bi svatko od nas imati posebnu teglicu sa radosnim događajima! Ispisati ih i urolati u pisamca svaki put kada se dogode i za tužnih dana ih čitati, da shvatimo kako imamo smisao življenja i da je ustvari puno više radosti u životu od žalosti! Uvijek postoje ljudi koji nas raduju i iznenade, to su posebne duše kao dar od Boga. Divna su djela najmilijih upisana u teglicu moju! Ponajviše ih jeduša zapisala i pretvorila u zahvalnost. Zapišite dragi prijatelji svoje radosti, da zaboravite na sve žalosti. Na kraju godine imati ćete zasigurno najvrednije blago koje je u djelima voljenih. Nebo uvijek priređuje sveta iznenađenja... onom tko ljubi, tko se daruje. Danas u rolicu zamotavam poseban osjećaj... obradovaše me moja dva dijamantića! Posebnom riječju i posebnim djelom. I svih ovih dana toplina vaših riječi upisana je u moje srce, blago ste moje duše dragi prijatelji, ljubi vas sestrica u Kristu,
Ana Emanuela! 😍😘😚
P.s. u nabavku teglica ihihiii,
a najlipša je srdašce!


Nema komentara:

Objavi komentar