nedjelja, 5. lipnja 2016.

ღNA MOME RASPLESANOM NEBUღ

Satkan od ljubavi moga svetog vjerovanja,
odmara se sve moje u tebi.
Moja bol jenjava kada me raspleše srdačnost tvoja.
♪♫
Okupan si zlatnim nitima sreće,
sve se moje u tebi presijava.
Svjetiljka si moja, nježnost i toplina,
tama bježi od tvojih pogleda.
♪ ♩ ♭ ♪
Grliš me svjetlom čiste ljubavi,
pozivaš me na valcer vječne sudbine.
Krila brižnosti tvoje utjeha su moja.
Ljetni povjetarac razigrava nam duše,
simfonija harfa anđeoskih naša je muzika.
♫ ♬ ♪
Na nebeskim padinama tvojim duša mi se opušta,
ugodu mi čine krila zaštitnička, voljena.
♭ ♪♫ ♬ ♪
Ja te volim kao što se vole sveti otkucaji,
Ja te ljubim srcem molitvenim, iskrenim.
Pa te imam na nebu svog vjerovanja.
Glasu osjećajni, ljiljane mirisni u dolu!
Uhvati suzu moju, latice nadanja ukrasi.
Vjetar će rasplesati grane,
listovi će objaviti svečani ples naših duša.
♫ ♬ ♪ ♩ ♭ ♫
Tko zna gledati, vidjeti će ljubav našu
kao siluetu mira i ljubavi
na mome rasplesanom nebu.
Tu u očima mojim u kojima te duša čuva.


Nema komentara:

Objavi komentar