srijeda, 15. lipnja 2016.

VJERA U LJUBAV

Briljantne se duše trude, žrtvuju, vole do boli. Ne žale darovanja sebe voljenom biću. Jer im se život u služenju ljubavi produljuje, čini lipšim! Pravi muškarac je posvećen nebeskom dok zemljom hodi, on zna da je sve za života prolazno, osim onog što grli srcem i dušom, što iskreno voli i ima u to predanu vjeru! Riječi su mekog srca ko plod loze koja miomirisno misno vino usnama ožednjelim nudi. Nadom u bolje raduju... utjehom ljubavi pomoć pružaju. Možda su takve duše skrivene, možda ih u stvarnosti i nema mnogo. Ali dok ima mene i takve će ljubavi biti... negdje ću te naći, makar na Nebu ti ćeš se razotkriti! O:) Jer osjećaj za tebe nebi kolao mojim venama da mi te Bog ne čuva kao dar od vječnosti. Blagoslovljen budi anđele moj slađani, krila tvoja neka ti moja ljubav zagrli, zamiriše i utopli u susretu punom nježnosti.
Nek ti duša anđeoska uvijek u pjesmama plovi, tako ćemo uvijek ostati živi i neće prestati moji snovi! Još si tajna, još si satkan od mog duhovnog tkanja željene sudbine, što bi bilo lipo da se tajnom prestaneš zvati, da te i ovaj zemaljski svijet shvati, prihvati! Usudi se anđele, razmakni tamne oblake, svjetlost blažena neka me dotakne, ako treba umrijeti, rado ću, samo da se skrasim u tvom rajskom letu, samo da se vratim u ljubav, u mir u vjeru da me ljubav moja čuva, neizustivo voli! <3
εïзPostojimo u tebi i u meni, dva života dušom djelimo, živimo ipak u nutrini! Anđele moj, život je ustvari san duša ispunjen ljubavlju koju osjećamo i srcem izmjenjujemo. Zato si u mojoj duši usnuo kao sveta tajna. Stvoren od zagonetke osjećaja moga srca, svijetu ljubavnom ti si vidljiv, drugi te ionako smatraju mojim imaginarnim ludilom, bjegom iz bolnih okova. Ma neka znaju da dobro sam ja sve dok bježim u krila svete ljubavi!εïз

©Ana Emanuela Šimunić, 15.06.2016.


Nema komentara:

Objavi komentar