srijeda, 22. lipnja 2016.

ROĐENDANSKA ŽELJA

Oporavi mi pogled rajsko biće milo, oporavi mi srce, da zaboravi sve ono bolno što se zbilo. Izliječi mi tijelesne i duhovne rane, neka umjesto suza blagoslov novoga života iz očiju mojih osvane, neka zablista nov život, makar se ovaj ugasio. Treba mi netko tko bi me volio i spasio. Želim pronaći ljubav i istinu, želim pobjeći od okova, želim se skrasiti u zvijezdama koje stanuju u anđeoskim molitvenim grudima. Može li se ostvariti bar na Nebu rođendanska želja? Može li Gospode da nas po svuda bude kada nas nema? Dopusti mi da zaspim da se ne budim više, dopusti mi da o meni ne pišu ništa kiše... neka se raduju suncu i zračicama sreće duše srodne nebeskom. Probudi me na rođendansko jutro u krilima bijelim, u utjehi vječnoj , obećajem skupa ćemo se klanjati samo tebi. U molitveno ruho me stavi, povoj mojim ranama neka mi krila ljubavi budu, iz rajske dimenzije neka mi dođe, neka me ova bol prođe! Neka mi anđeo sveti ostane stalni pratioc. Snažno nek me grli, da od boli ne poludim! Amen!

©Ana Emanuela Šimunić, 22.06.2016.

Nema komentara:

Objavi komentar