četvrtak, 4. srpnja 2024.

ZALJUBLJENA U ŽUTO ZLATNU

Opet mi se vraća u 💛 omiljena žuta boja kad sam bila curica sve je od cipelica do robice jedno vrime moralo sijat u žutom ( papinska boja - znalo dite da će katoličkim vodama) 🤗 🥰 i nešto mi sveto govori sijaj kao sunašce, miriši na gerbere, maslačke, tulipane, ruže... I da morat ću kupit žutu haljinicu, možda i sa suncokretima da emitiram prirodu koja se divi Božjem stvaralaštvu i nježno upija rosu i trpi zemaljsko ogledajući se u rajskom.  Čak sam i ljiljane za promociju dobila baš žute i naravno žute su pčelice sv. Rite i sve se nešto zlati kao ona pjesma Sunce mi od tebe dolazi i Ljubav sve pozlati... Valja mi putem nade i radosti... biti kreativna... bit na ljubav koja hrabro trpi i ponaša se kao ona koja je u srcu i duši, kao žuta ptičica koja pjeva o slavi Božjoj.... I da za kraj jedva čekam ugledat plantaže limunova, ne znam di al vidit ću ih, taj žuti limun prati me kroz bolest i postao mi omiljena okrijepa... eto zlati se novi dan... zvijezde i Mjesec... sve je puno slave Kristove, svjetla neugasivog. I aureola anđela se zlatom sjaji i nešto lipo taji... ljubav me sveta dariva. 🕊

Od ❤️Ana Emanuela, Bilaj 4.07.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar