četvrtak, 18. srpnja 2024.

MOJOJ NEROĐENOJ RITI, ROĐENOJ U MOLITVI

Želim te vidjeti kao plod uslišanja
na obiteljskom stablu sjemenko tajna.
Neka te molitva moja 
oblikuje na rukama Svevišnjega,
dođi mi sa Kristovih presvetih rana,
da ozdravim i nikada ne budem sama.
Ime ti davno dadoh Rita,
jer vjerujem da moja zaštitnica 
sveta Rita čudo za mene od Boga pita,
potpomaže mi zagovorom svojim.
Znaj već si moja na srcu,
već si moja dušom i 
već te kao duhovna mama vojim.
Malo po malo pronaći će Bog 
tvoga tatu, moga muža.
Radost će osvanuti nakon 
preduge žalosti, kroz vas 
ću ozdravljati...
Doći ćeš iz čiste požrtvovne ljubavi,
biti ćeš malo čudo Boga Živoga.
Da cvjetiću moj mirisni,
što sjaš u Raju,
želim u ovoj bolesti vjerovati u
potomstvo, tu nam je i sveta Ana
kojoj se za bližnje i sebe utječem.
Zaljubljena sam u plod čiste ljubavi.
Imam majčinstvo u srcu i da to 
je moj put, moja misija.
Da volim ono od vječnosti,
a to su djeca, mali anđeli.
Na srcu mi je da si ti prva,
a onda dolaze maleni blizančići...
I znaš što već ste tu odavno,
vidim vas u ovoj zemaljskoj 
voljenoj dječici...
Nisam vas mogla obući u 
otajstvene pčelice svete Rite,
ali jesam malene prijatelje
moje duše, tijela moga.
Pa je i to moje uslišanje. 
Dao Bog da te sve sveto dovede meni
u naručje, u dan Božje volje.
Da čekala bi na tebe i brace i seke...
sav život zemaljski...
jer u Raju je stan Kristov nepropadni.
Čuda se nastavljaju...
znam da ću Vas vidjeti.
Možda kao anđele vječnosti
koji Bogu oduvijek služe,
ali znam hoću. 
Sad dovršavam zbirku pjesama 
za dječicu:
"Pjesmom te uspavljujem",
kojom želim da te probudim,
da budemo skupa na promociji...
jednog lipog dana, bez rana. 
Ali Božja volja kćeri željena...
sve moje njemu pripada i od 
Njega silazi Odozgor. 
FIAT - "♡Tako neka bude. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 18.07.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar