subota, 6. srpnja 2024.

MOLITVA ZA MAJČINSTVO

Obnovi pukotine hrama mog Gospodine, da se ne izljeva krv iz njega više, zacijeli me neka u meni Duh Sveti zauvijek diše, krilima bijelim suze mi izbriše. Učini me novom, blagoslovljenom i plodnom, grožđe sočno daruj lozi mojoj molitvenoj, gle unatoč suši nisam dala lozi da usahne ni onu smokvu koja ne daje plodove nisam ostavila da samuje i usahne, zato jer vjerujem u njeno pupanje i prve plodove. Sve svjetovno je protiv moje želje, ali samo si ti za moju želju i nedaš mi da se odjelim od molitve za obitelj. Pogledaj lišće zeleno na mojim granama života... na njemu su svi sveti zapisali brojne pjesme i molitve, ja sam obična grešnica da bi išta zadobila... ali veća mi je ljubav za tvoje stvaralaštvo od mene, veća mi je u srcu podrška svetih od moje smrtnosti.... pa ti Svevišnji čini ono što sveti žele za mene, ono najlipše što dolazi od poticaja Duha Svetoga u meni neka se dogodi. Otkloni svaki strah od mene i daj da uzvjerujem u tvoja čuda da se nerotkinja majkom zove. Vidim ja Gospodine da me ni bolest i bol ni tuga ne mogu odijelit od molitve za potomstvo. I znaš ti da sam duhovna mama odavno, kad želiš daruj me i u svjetovnom izdanju na tvoju slavu... da Milosni virujem ti da to može biti u u starijim godinama, jer plod ljubavi siđe iz Raja, do 50 te ću čekat, hoću. Jer mi je na srcu da ono što steknemo na Zemlji nosimo u Nebo, sve svoje godine darujem tvojoj svetoj volji. Umnoži nas po obećanju svome koje si dao Abrahamu, amen.❤️‍🔥🕊

Ti si Gospodine tolko čudesan da sam poželjela bit na korist tebi i u ovoj bolesti, valjalo bi kad već ležim... i preživljavam... da budem inkubatorić malenima da donesem na svijet one iz molitve, amen. Fala ti na želji za životom i kad prijeti smrt. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 6.07.2024. 

Osobna molitva, ali i za sve sestrice koje žele majčinstvo. Bog vas obradovao! 🥰🕊

Nema komentara:

Objavi komentar