subota, 6. srpnja 2024.

SPAVAJU LI OČI

Spavaju li oči koje me vole...
Spavaju li oči koje zame čudo mole?
Ako spavaju ne budite ljubav moju,
ne ražalite ga mojom bolešću...
Neka me sanja svoju, 
ljupku mirisnu i za njega dušu najlipšu.
Neka me čuva snom,
jer bolna je ova java.
Zbog nje se i moje umorno tijelo 
često uspava, da ga vidi da ga sanja.
Spavaj voljeno... probudit će te moja pjesma 
kada dođe vrijeme moga ozdravljenja.
Ne želim ti muku, 
iako znam da ljubav je žrtva.
Ja ti želim ono što se poslije mučeništva zadobiva.
Uskrslu radosnu ljubav ti i ja da živimo.
Da uđemo u sve molitveno.
Samo postoji...
makar mi tek na Nebu rekao da si me volio,
da si se potajno za mene borio.
Zadobiti Raj nam je smisao ove pokore.

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 6.07.2024..

Nema komentara:

Objavi komentar