četvrtak, 11. srpnja 2024.

ISUSE SVE U MENI IDE K TEBI

Otkupio si me Isuse napaćenim tijelom svojim, predragocjenom krvlju svojom oživljavaš moje tijelo i dahom svojim činiš da se moja duša čudima nada. Milosno moje ti vidiš gdje sam sada u beznađu bolesničkog kreveta tijelom, ali u zanosu i ekstazi rajskoj dušom sam slobodna sa tobom, nedaš me od svojih spasnosnih ruku. Ne ispuštaš me ni kada posrnem, ni kada tugujem, bičevanje tvoje blaži udarce moje. Koliko mi se samo darivaš, srcem mojim kraljivaš. Vide svi moju učahurenost, ali osjećaju svi i moj let duše. 🕊Rim 8-23 Jer znamo: sve stvorenje zajedno uzdiše i muči se u porođajnim bolima sve do sada. Ali ne samo ono! I mi koji imamo prvine Duha, i mi u sebi uzdišemo iščekujući posinstvo, otkupljenje svoga tijela. Blago meni, blago svima koji vjeruju da  sva ova bol tijela je suosjećaj sa tvojim ranama kao i ova ljubav duše i srca. Sve tebi pripada Isuse i ove riječi i svaka moja pjesma, svaka suza i osmijeh... sve se u tebi oslobađa u čudesne radosti uskrsnuća. Moji su samo grijesi i kajanje, drugo sve je tvoje vječna praštajuća ljubavi. Neka se Duh Sveti u meni trudi, neka mu budem vječno poslušna, neka se duša moja i u patnji gorkoj radosno trudi. Nagrada mi je oslobođenje i spasenje... novo nepropadno ruho u kojem ću ti vječno služiti. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 11.07.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar