srijeda, 31. srpnja 2024.

ISUSE PUSTI DA OZDRAVIM DOK ODMARAM NA TVOME PRESVETOM SRCU

Ižaruj srce ljubljeno Presveto u ovo moje malo grešno nesavršeno srce svoje savršeno svjetlo ljubavi da postanem sve ono zbog čega si poželio za mene umrijeti. Da budem radosna, zdrava, tebi vjerna, to si poželio kada si me bolesnu i tužnu razočaranu vidio, sve si učinio da ti povjerujem i evo ulazim u sve od tebe obećano. I da milo vodim sa sobom bližnje ima ih puno... tebi za ljubav dolazimo. Zarumeni srce moje predragocjenom krvlju svojom i tako mi oporavi bubrege, kosti i sve moje žalosti... kao i svima drugima koji nose svoje boljenice... Uzdam se u predragocjenu krv koja me opravdava od svih grijeha i čisti moje srce, tijelo i dušu... Vladaj u meni Isuse, diši, gledaj, govori, pjevaj... jer moje su glasnice tu da Duhu Svetome služe... pomozi mi da te nikad ne rastuže. Jačaj me, oblikuj me, vodi me, tamo gdje je najmilije Ocu Nebeskome. Isuse pusti da mi jastuk bude tvoje Presveto srce, a njegov ritam moja najlipša uspavanka i ozdravljenje. Svima si utočište koje nas iz svijeta odvodi u sve ono što dolazi u Nebeskoj Domovini. Pomozi nam izdržati, fala ti što nam šalješ mamu Mariju kao tjesiteljicu i zvijezdu vodilju u ovom uzburkanom moru života, fala ti za sve svete i što nas potičeš da zadobijemo po bar jednu krepost od svakoga. Pa da budemo moderni sveci novog vremena usavršeni od nasljedstva starog vjernog plemena. Blagoslovi nam svojom predragocjenom krvlju korijene i umnoži nas koji želimo potomstvo. U dan tvoje svete volje sve preobrazi u čuda. A sad nam je na grudima tvojim u duhu od boli odmarati, u duhu sve molitveno primiti, Presvetom Trojstvu se diviti. Šaljem ti anđela čuvara da te srcem mojim poljubi, za sve ti zahvali. Voli te tvoja služavkica. Amen. ❤️‍🔥🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 31.07.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar