utorak, 9. srpnja 2024.

MOLITVA BL. MARIJI PROPETOGA PETKOVIĆ

Blažena Marijo Propetoga, ustrajna moliteljice hvala ti na rajskim poukama kroz devetnicu. Pomozi mi biti sluškinja milosrđa Božjeg, da moje srce bude sabrano u molitvi i djelotvorno u činima ljubavi. Pouči me u ovim tjelesnim ranama biti duhom zagledana u Kristove rane, pomozi mi bditi pored križa i tražiti oprost svih grijeha. Ako ja zaspim i umorim se ti neumorna svjetiljko Euharistijskog otajstva bdi za moje posvećenje, za moje novo ruho. Pomozi da i ja budem brižna za bližnje, da budem glasnica svega onoga što mi Duh Sveti stavlja na srce. Pouči me revnosti molitve svete krunice i ustrajnošću u činjenju dobrih djela. Moli da hrabrošću duše napojene ozdraviteljskom krvlju Kristovom, podnesem ovaj veliki križ tijela. Neka moje srce skupa sa tvojim moli za sirote, djecu, majke i očeve. Odsjaju vjere, pomozi nam uzvjerovati u sva Božja obećanja, da putem povjerenja zadobijemo sve što ištemo od Raja. Moli za nas blažena Marija Propetoga Petković, da i mi postanemo blaženi i omilimo se Božjoj volji, amen. ❤️‍🔥🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 9.07.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar