ponedjeljak, 8. srpnja 2024.

DUŠE PRESVETI PROČISTI ME

Ognju ljubavi dođi i spali sve nečisto u meni, oblikuj anđeosku dušu od mojih molitvi, pokore i zaziva za pomoć, zatim svojim krilima izbijeli svaku mrlju grijeha u meni, da mogu brojnima pomoći, posebno zalutalima. Podigni me iz mrtvih, iz ovih očajničkih ležaja, osposobi me za čudesa nebeska svjedočiti. Moje srce neka kuca za Presveto srce i neka se samo ljubav Isusova oglašava u mojim otkucajima, da znam odabrati pravi put. Duše Presveti jačaj dušu moju da nosi hrabro križ tijela, iz grobne me jame poput one curice iz Evanđelja smjesti u nov život. Bez tebe propadam u svojim željama koje me robuju. Daj mi umirati svojim osjetilima, a uživati u tvojim poukama i slatkoći tvoje Riječi koja me liječi. Vunicu natopljenu znojem, krvlju, blatom, suzama, ovo runo zapleteno u trnje veliko otpetljaj i smjesti na izvore pročišćenja... žedna sam vode svete, jer ovdje sam kao u pustinji. Nedaj me crnilu bjelino Raja, obasjaj me zračicama svoga milosrđa, svaki moj otkucaj srca blagoslivljaj da bi znala blagoslivljati i isprositi milosti za bližnje. Oče Nebeski kroz milost tvoga Sina smiluj mi se, na molitve svih svetih gledaj, kada se sve sjedine sa ovom mojom, to je odgovor koliko te volim i koliko te trebam. Sve sveto zovem da ti ugodim, da se po njihovim molitvama preobrazim u onu koja ti vjerno služi, oprosti kada te moje slabo, ljudsko grijehom rastuži, nek su ti melem blaženi, dok sam ja na putu obraćenja. Samo ti me možeš izliječiti i ako hoćeš već danas čudo mi darovati, amen. 🩸🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 8.07.2024.


Nema komentara:

Objavi komentar