srijeda, 3. srpnja 2024.

BOLEST TIJELA OZDRAVLJA DUŠU AKO SMO POBOŽNI

More patnje postalo je more blaženstva i ovo moje tjelesno srce poželjelo je uistinu strpiti se u bolesničkom krevetu i izljubiti rane Isusove, tad se dogodilo da je ono postalo duhovni molitveni cvijet i svaka ga kap uskrsle predragocjene krvi oživljava i poučava požrtvovno ljubiti. Satkala sam si utočište od Božje Riječi, sakrila se je moja bol u obećanja srca Presvetog, u Bibliju. I postala je preobražena u pjesme nade. Srce mi ovo ne staje i nikad neće, jer je duhovno... ne ovisi o patnju tijela ljubav je koja suosjeća sa ranama Isusovim i čitavog svijeta. Radost moja je Odozgor, jer u ovom trpljenju čovjek se sam ne umi radovati sve sveto me vodi, Raj je u nama kada volimo i zaista Novi Jeruzalem postoji. Odlazimo u nerukotvoreno, čudesno satkano probodenim dlanovima našeg Spasitelja Isusa. Kako je dobro znati da zalud ti tijelo i duša ne pati, jer tko prihvati križ na zemlji ne mora poslije smrti patnju podnositi. Ulazi u sve obećano i isprošeno trpljenjem. Sve je naše dar Božji i ova vjera i ova jakost...  i ova bolest tijela koja preobražava dušu u zdravlje vječno. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 3.07.2024.

📖🕊2. Korinćanima 5,1 Znamo doista: ako se razruši naš zemaljski dom, šator, imamo zdanje od Boga, dom nerukotvoren, vječan na nebesima.
Kološanima 2,11 U njemu ste i obrezani obrezanjem nerukotvorenim - svukoste tijelo puteno - obrezanjem Kristovim:
Hebrejima 9,11 Krist se pak pojavi kao Veliki svećenik budućih dobara pa po većem i savršenijem Šatoru - nerukotvorenu, koji nije od ovoga stvorenja -

📖🕊Solunjanima 2,15 Stoga braćo, čvrsto stojte i držite se predaja u kojima ste poučeni bilo našom riječju, bilo pismom.
2. Solunjanima 2,16 A sam Gospodin naš Isus Krist i Bog, Otac naš, koji nas uzljubi i koji nam po milosti dade trajno ohrabrenje i dobru nadu,
2. Solunjanima 2,17 neka ohrabri vaša srca i neka ih učvrsti u svakom dobru djelu i riječi.

Nema komentara:

Objavi komentar