ponedjeljak, 29. srpnja 2024.

ISUSE OZDRAVI ME

Isuse natopi moje vene onom svojom božanskom krvlju koja je tekla za vrijeme Kalvarije kada su se u tvoje vene zarivale velike patnje svijeta, samo od tvoje požrtvovne ljubavi moji bubrezi mogu oživjeti, moje kosti mogu postati hitre poput srne... moje tijelo već dugo otiče i trne smiluj se i obnovi hram svoje slave. Stalno čudesno krvariš na svetoj misi, tvoja se milost predragocjene krvi stalno ponavlja, napoj me spasenjem, neka se sve tvoje sjedini sa mnom, baš ovako snažno kao što mi vladaš dušom, zavladaj tijelom mojim i snagom Duha Svetoga ukroti svaku napast, kušnju, zloduha bilo kojeg grijeha, udalji od mene tlačitelje. Daj mi biti pčelica medarica, bijela golubica, radosna vjesnica nebeskih čudesa na zemlji. Pozvao si me da ti služim, radost mi je reći da Gospodine. Ja vas izabrah od svijeta (Iv 15, 19.). Iz bolesti ću u zdravlje i ne brinem kada ti si Emanuele  ljubav i zdravlje moje duše i sve u vjeri imam već sada. Očekujem čuda darova Duha Svetoga, zahvalna tebi na Životvorcu koji je dar nad sarovima, radost u mojim strašnim bolovima. Amen. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Gospić 29.07.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar