ponedjeljak, 14. listopada 2019.

MOLITVA ZA RUHO NOVO, PO ZAGOVORU SVETE RITE

Sveta Ritice obuci moje trnovito tijelo u ruže Jeruzalemske, uspravi me duhovna prijateljice, peku me kosti umorne, plaču rane ucviljene... prošetajmo ja i ti livadama nebeskim, daj da posjetim Raj, da mi Krist najavi ovim okovima kraj. Kao da me nema u ovoj zemaljskoj postojanosti, a svi kažu tu si, ostani, ne idi.... a ja neću moći bez pomoći svete tvoje ustrajati u ovom optuženom, izruganom obličju Svetice trna i ruže, pomozi mi da me tuge ne prepoznaju, da anđeli mali o meni doznaju i sašiju mi ruho novo, isprosi mi milost da mi tijelo Gospodin probrazi u ruže miomirisne ozdraviteljske. Kako se smijati kada suze same teku, kako se boriti za zemaljsko kada mi fali rajsko, kako izdržati nepravdu kada mi fali pravda Božja. Kako ću ja kroz dane buduće kada sve djetinje u meni plače, moram se ponašati kao odrasla, moram prinesti zemaljsko znanje i bezbol, a ja imam samo ljubav, koja mora biti jaka u sred bolova, moram disati zbog drugih,a ja bi od nemoći umrla. Pomozi mi shvatiti kud mi je, jer ja i tijelo smo kao Nebo i Zemlja, daleko jedno od drugoga, a opet povezani radošću i suzama. Unaprijed hvala na brižnosti tvojoj, ljupka zagovornice.
Od Ana Emanuela, Bilaj 14.10.2019.



Nema komentara:

Objavi komentar