subota, 30. ožujka 2024.

KOD ISUSOVOG GROBA

Evo me kod svih postaja tvojih Spasenje moje, prošla sam ih hrabro i sad sam tu kod tvoga groba da u njega uspavam sve svoje boli, grijehe, tuge, a kada se ti ljubavi spasonosna probudiš neka se i u meni samo zdravlje i ljubav koja služi probudi. Novi život daruj mi po svojoj zasluzi. 
Sve tvoje boli i sva ljubav tvoja u meni je, da me poučava i rane mi ljubi, sa tobom ove bitke ne gubim. Križ je miraz tvoj meni maloj sluškinji tvojoj, Isuse pomozi mi leći na dio koji si za mene pripravio pa da ga nosim hrabro kao uvijek sa osmijehom. Neka moja patnja propovjeda ljubav sa križa. Oprosti milosrđe slatko na gorčini mojih grijeha koje su ti zadale veliku bol. Oprosti i uzmi ovu moju ljubav srca zahvalnog na spasenju za melem. Tvoja je ljubav požrtvovna učinila da ja prihvatim svoj križ i da ti pokušam bar malo pomoći u spasenju duša. Samo me po tome gledaj kada se sretnemo u nebu, sve što činih bilo je za Tebe. Skrit ću se pod veo majke jer ne mogu izdržati tvoje udarce i boli, povike iz mase, biti ćemo skupa da te tješimo kao dvije molitvene golubice, ja sam na žalost crna golubica ali mama Marija je tvoja čista bijela i neka te ona nadoji svojim majčinim mlijekom dok ja imam samo octa i malo soli... oprosti voljeno moje za sve mi grijehe oprosti. Suze moje neka miluju lice tvoje da te okrijepe... mirisnu pomast neka ti prinese moj anđeo čuvar, čekamo te da Uskrsneš Gospodine Isuse i sve naše sa tobom. Bdijemo ti preobrazi naše živote po volji Oca Nebeskoga, pripravi nam mjestašca na Nebu i ovdje na Zemlji da ti u ljubavi vjernoj služimo i nikad te ne rastužimo. Amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 29.03.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar