četvrtak, 28. ožujka 2024.

MOLITVA ISUSU NA VELIKI ČETVRTAK

Presveta dušo Kristova posveti moju dušu ranama svojim proslavljenim koje mi kao zdravlje duši daruješ svaki put u maloj Bijeloj Hostiji, Veliki je četvrtak, velike su milosti spasenja iz tvoga Presvetog srca. Dolazim tu među učenike da me učiš kako i bolna ljubiti. Oprosti za sve voljeno Spasenje, uzet ću rado i kruha i vina  od tebe da me preobraziš u novu osobu. Operi mi noge i izvadi ovo trnje grešnosti iz njih, da nikada ne kročim putem grijeha već požrtvovnosti i vjerne ljubavi. Ozdravi me od svjetovnih rana, ranama tvojim uskrslim. Evo me vraćam se sa anđelom čuvarom u njih. Donosim ti suze a moje ruke su umivaonik za tebe, ubrala sam i proljetnih cvjetova da ti spletu anđeli vjenčić zahvalnosti što me i bolesnu i grešnu i tužnu i ranjenu voliš i činiš punom ljupke rajske nade, da ti možeš sve na novo satkati. O milo srce mi znaš život ti svoj poklanjam, preobrazi mi bolest u služenje obitelji i bližnjima, ozdravi me ako je to volja Oca Nebeskoga. Kroz tebe sve zadobivam. Nedaj mi da zaspanem, neka me sveti bude... neka se zame trude, bol svoju sjedinjujem sa tobom. Neka moja krv sudjeluje u muci tvoje predragocijene krvi. Predajem ti zauvijek svoje srce, svoju dušu, svoj duh i svoje tijelo, sve oblikuj svojim Duhom Presvetim. Preljevaj svoje suze u moje oči, sa majkom dolazim svjedočiti čudesa tvoje ljubavi! 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 28.03.2024. 
VELIKI ČETVRTAK

Nema komentara:

Objavi komentar