ponedjeljak, 11. ožujka 2024.

ZA SVE MALE RITE, ISPROŠENE PO ZAGOVORU SVETE RITE 🤱🏻🌹

Kad si bila sjemenkica mala 
već tada sam te Rita zvala.
Vjerovala sam kćeri 
postati ćeš molitvene ruže 
za svetu Ritu,
a ona će te isprositi od Gospodina 
kao plod bračne ljubavi. 
Mirisala si na njenim laticama kao molitva.
Koja mi se živa u naručje vratila.
Moja je duša za tobom dugo patila, 
za povjerenje mi je 
milost Božja uzvratila. 
Voli te mama nježnosti moja malena,
dokaz si da usliši se vapaj suza,
jer su poput rose na ruže 
svete Rite padale sve ove
mjesece i godine.
Biser si isprošen a ja sam tvoja 
školjka uslišana. 
Neka te sveta Rita zauvijek Kristu vodi, 
duhovno zvanje neka ti izmoli.
Ogledaj se uvijek u nebu, 
jer tamo je Isus rekao u redu, 
možeš u mamin zagrljaj.
Uvijek mu kćeri služi,
sa zaštitnicom svojom se druži. 

Od 💜 Ana Emanuela, Gospić 11.03.2024.
Ovo je i za moju Ritu za sad kćer duhovnu, kojoj se moje srce nada. 

Iz knjige u nastanku:
" KRISTOV MIRIS U RUŽIČNJAKU SVETE RITE", izdanje se planira u svibnju
2024.

Nema komentara:

Objavi komentar