četvrtak, 3. kolovoza 2023.

LJUBIM TE

Ljubim ti dušu koja ljubi Dušu Kristovu.
Ljubim ti zjenice koje me blagoslivljaju...
Ljubim ti lice anđela, koje je moje boravište
protiv tuge, moje malo gnjezdašce za ptičicu.
Ljubim ti kosu kroz vjetar, kroz sunce i kiše...
Ljubim ti usne ko polumjesec da od 
boli ne iskrvare....
Ljubim ti ruke koje me grle ko krila,
ljubim ti noge koje me Bogu vode.
Ljubim ti srce, dušu, duh, tijelo,
ljubim te potpuno jedino moje. 

Ljubim te prije dodira,
ljubim te vjerom u čovjeka od Boga.
I uvijek ću te takvog ljubiti,
takvog kao što si mi u molitvama. 

Ljubim tvoje rođenje, 
ljubim tvoj prvi plač,
ljubim svaku tvoju križnu postaju i 
trpim za našu ljubav veliku.

Ljubim te svake sekunde, 
i kada od ove bolesti sve u meni trne...
opet te ljubim jer znam da 
sve moje dolazi k tebi. 

Ljubim te neprolaznom ljubavlju,
ljubim te iskreno i vjerno. 
Ljubim te i ne dopuštam da te 
itko drugi ljubi.
Jer si ti moj život pred Bogom.
Jer si ti moj princ vjerni.
Jer vjerujem u čudo pod križem i 
da nije zalud pjesma o tebi u meni.

Vjerujem u ljubav i zato te ljubim 
moj anđele bijeli.

Po ljubavi me nađi...
po ljubavi kakvoj nas poučava Isus.
Amen. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 3.08.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar