četvrtak, 10. kolovoza 2023.

MOLITVA SVETOM LOVRI

Sveti Lovro, znaš da sam odavno voljela promatrati zvijezde kao simbol tvojih suza, tako sam i svoju bol stavljala u njih da za Krista blista i nisam više nikada ista, patnja mi je postala krepost, ne samo obična muka. Jer znam da je i na mojoj postelji peć i vatra jaka, ali plamen Duha Svetoga je veći, on me vodi istinskoj sreći, vjeri u oslobođenje iz okova na kojima mi pali duhovi bolesti tijelo muče i peku, ali se tako i ljubav duše strostruko umnaža. Baklju će neprijatelju ugasiti Gospodin i u rijeku ću ozdraviteljsku ja, jer me ti i svaki svetac Kristov zagovara. Djelio si Crkveno blago siromasima, štitio si brojne i postao zaštitnik  vatrogasaca, knjižara, kuhara, biskupija, pohitaj danas među sve nas, donjeti nam Kristov blagoslovljeni melem iz Raja, da se obogatimo duhovnom ljubavlju. I da se ne bojimo smrti i bolesti hrabro poput tebe reći: "Na jednoj sam strani pečen, okreni me na drugu!" Milost je velika da nam ne mogu spaliti ljubav za Boga. I da trpljenje ima svetu vječnu vrijednost. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 10.08.2023. ✏


Nema komentara:

Objavi komentar