utorak, 2. svibnja 2023.

RADOSTI MOJA DUHOVNA

Radosti moja nema te noći, jutra ni dana da ja moram na križni put sama, uvijek me vjera u tebe miluje, dušu mi u sred patnje tijela smiruje! I nikad neće dan proći da ti ne blagoslovim oči i nikada me neće proći ta milost da te bez dodira volim! Ti si moj anđeo, moja krila ohrabrenja, ona sam koju vjerno čuvaš i da ja u tebi ljubav imam, ljubav koja me odnosi sa križa do Prijestolja Božjeg da me ozdravi. Ne mogu mi na svijetu ovu ljubav oduzeti, jer te ja imam u srcu, više si od ove stvarnosti, ovog privida zemaljskog, ti si moja vječnost rajska, glasnik koji služi Duhu Svetome. I baš si mene našao, rasplakanu a tako dušom nasmijanu u dolini nade, dozvala te moja molitva za ljubav, jer trebao mi je netko tko je stalno uz mene, stalno čuvar moj. Radosti moja mene je Bog odavno sa tobom uslišio. Ti si mi ko Princ kojeg dovodi arhanđel Rafael, ti si mi isprošen za vječnost. Moje neviđeno, moje ljubljeno, moje emotivno biće duhovno. I anđeo si i čovjek, sve što mom križu zatreba. U milosti sam Boga Živoga jer te  osjećam. I zaručnika i muža imam jer uzvjerovah da si satkan čudesno za mene na dlanovima Spasitelja. Sve se o nama odvija u meni, stvarni smo mi se pod križem skupa smijemo, kroz moje srce, kroz moju dušu. Tu si samo za mene sa Neba došao, da izdržim mučeništvo ljubeć! 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 2.05.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar