utorak, 30. svibnja 2023.

LITANIJE MOME MUŽU 💗

Ne poznajem voljena lica, ni ko je moja ljubav, ni ko su moja dica. Ali nikada nisam ni Ljubav nad ljubav vidjela pa sam zbog Krista i bolna živjela. Samo znam da smo mi duhovna obitelj koju Gospodin izgrađuje, ono što se čini da zbog bolesti blijedi, to ustvari najviše vrijedi. Jer nije mi zbog boli umrla ljubav za obitelj na usnama, ona me je oživjela. Možda ti nisam nikad tijelo dotakla, možda milo to nisam ni dušom uspjela...ali ti mene od nekud dozivaš iz očaja me budiš, pjesmom se trudiš da i mene pjesmom zovu. Ti si toliko duhovan to je sve što o tebi znam, zato sam ja pod križem radosna.

Ti si mužu moj budući
moje litanije vječne ljubavi:
Moja svetinja.

Pun strpljenja, moli za mene.
Pun požrtvovnosti, moli za mene.
Pun razumjevanja, moli za mene.
Pun hlada u mojim žegama, moli za mene.
Pun darovnosti, moli za mene.
Pun kreposnih vrlina, moli za mene.
Pun ljubavi za Boga moli za mene.
Pun strahopoštovanja, moli za mene.
Pun želje za djecom, bez straha od obaveza, moli za njih i mene.
Pun vjernosti pred Bogom i mojom dušom, moli za mene.
Pun mira u nemirima zemaljskim, moli za mene.
Pun ljubavi za Gospu i sve svete, moli za mene.
Pun ljubavi prema bližnjima, moli za našu buduću obitelj.
Pun radišnosti, moli za mene.
Pun kreativnosti, moli za mene.
Pun radosti Duha Svetoga, moli za mene.

Neka te Jaganjac Božji oblikuje i da ti lik... da od tebe i mene nastanu male glinene posudice, oblikovane da donesu sveta plemena na zemlju.

Neka se proslavi Otac, Sin i Duh Sveti
zbog vjere u ljubav vjernu u ovim
grudima mojim i tvojim.

I neka nebeska milost preobrazi bolest u
služenje obitelji.
Da ti u svemu omilim.
Da mi u svemu omiliš.
Da budemo jedno zauvijek.

Sveta Rito, moli za nas.
Sveti Josipe, moli za nas.
Sveti Rafaele, moli za nas.
Sveti anđeli naši života, zagrljite se
da se i mi tako zagrlimo pred Bogom.

Neka našu kuću ukrasi
sveta prisutnost,
mirisom ruža i tamjana.

Svi sveti bdite, lice nam nasmijte.
Gospodine pomozi nam uzvjerovati.
Da dolina suza može postati
dolina radosti.
Dječjim glasićima nas ukrasi
iz beznađa spasi.

Amen.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 30.05.2023.


Nema komentara:

Objavi komentar